Identifikace projektu:
Název projektu
|
|
Zkvalitnění výuky a výsledků žáků v klíčových
kompetencích na základní škole v Mikulovicích
|
Název operačního programu
|
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
|
Specifický cíl
|
SC 1 – Specifický cíl 1: Zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně
usnadnění přechodu dětí na ZŠ
SC 2 – Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích
|
Číslo výzvy
|
|
Výzva
|
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování
– Šablony pro MŠ a ZŠ I
|
Registrační číslo projektu
|
CZ.02.3.X/0.0/0.0/16_022/0003710
|
Datum zahájení projektu
|
01.09.2017
|
Datum ukončení projektu
|
31.8.2019
|
Příjemce podpory
a realizátor projektu
|
Základní škola Mikulovice okres Jeseník, příspěvková organizace
Hlavní 1, 790 84 Mikulovice
|
Statutární zástupce příjemce
|
Mgr. Ivana Látalová, ředitelka školy
|
Stručný popis projektu:
Cílem projektu je osobnostně profesní rozvoj pedagogů, podpora extrakurikulárních aktivit a spolupráce s rodiči dětí a žáků.
Celkové způsobilé výdaje projektu: 710 425,00 Kč, z toho výše podpory z Evropského sociálního fondu činí 603 861,24 Kč.
Cílové skupiny :
Pedagogičtí pracovníci
Rodiče dětí a žáků
Vedoucí pracovníci škol a školských zařízení
Žáci
Realizované aktivity:
Číslo aktivity: II/1.1
Název aktivity: Školní asistent - personální podpora ZŠ
Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu - školního asistenta základním školám. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu zejména žákům ohroženým školním neúspěchem.
Číslo aktivity: II/2.11
Název aktivity: Tandemová výuka na ZŠ
Cílem je prohloubit spolupráci pedagogických pracovníků základních škol (a budoucích pedagogů) v oblasti podpory společného vzdělávání, rozvoje základních gramotností (ČG a MG) a rozvoje klíčových kompetencí. Díky spolupráci se zlepší kvalita výuky, která bude mít pozitivní vliv na výsledky žáků.
Číslo aktivity: II/3.2
Název aktivity: Klub zábavné logiky a deskových her pro žáky ZŠ
Cílem aktivity je realizace klubu zábavné logiky a deskových her pro žáky základní školy. Má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí.
Číslo aktivity: II/2.3
Název aktivity: Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi - DVPP v rozsahu 32 hodin
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání.
Číslo aktivity: II/2.2d
Název aktivity: Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ - DVPP v rozsahu 32 hodin_Mentoring
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání.
Číslo aktivity: II/4.1
Název aktivity: Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ
Cílem aktivity je poskytnout rodičům informace spojené s konkrétními tématy souvisejícími s modernizací škol a vzdělávacího systému a dostatečný prostor k diskusi.
Horizontální principy:
Rovné příležitosti a nediskriminace
Aktivity realizované prostřednictvím předkládaného projektu pozitivně přispívají k posilování rovných příležitostí a nediskriminace, a to prostřednictvím vzdělávání pedagogických pracovníků a podporou vzdělávání dětí a žáků na ZŠ Mikulovice. Pedagogičtí pracovníci zapojeni do aktivit projektu získají realizací projektu dovednosti pro nové metody práce, které jim umožní efektivněji pracovat s heterogenní skupinou dětí a žáků a nediskriminovat je.