Zápis do 1. třídy pro školní rok 2021/2022
Ředitelství ZŠ Mikulovice informuje zákonné zástupce o tom, že zápis dětí do 1. třídy proběhne v rámci mimořádných opatření opět bez osobní přítomnosti dětí ve škole. V rámci zápisu je však nutné doručit požadované dokumenty přímo do školy, a to nejlépe 8.4.2021, nejpozději však do 15.4.2021. Zápis se týká dětí narozených v období od 1.9.2014 do 31.8.2015 (zjednodušeně děti, které do 31.8.2021 dosáhnou věku 6-ti let) a děti s odkladem školní docházky z loňského školního roku.
Potřebné dokumenty pro přijetí do ZŠ: (k dispozici jsou na www.mikulovicezs.cz – v liště nahoře rozkliknete „O ŠKOLE“ – Zápis do 1. třídy – rozkliknete DOKUMENTY). Žádost o přijetí i Žádost o odklad musí být podepsané oběma zákonnými zástupci žáka. Pokud to není možné, odevzdejte čestné prohlášení, že druhý zákonný zástupce souhlasí s nástupem na naší školu či s odkladem povinné školní docházky. Dokumenty pro přijetí:
Žádost o přijetí
Dotazník k zápisu
Informovaný souhlas
Zákonný zástupce podá v době zápisu žádost o odklad povinné školní docházky, není-li jeho dítě tělesně nebo duševně přiměřeně vyspělé. Potřebné dokumenty pro odklad povinné školní docházky:
Žádost o přijetí
Žádost o odklad
Zprávu z vyšetření v pedagogicko-psychologické poradně nebo SPC
Zprávu z vyšetření odborného lékaře nebo klinického psychologa (stačí i od dětského lékaře)
Podání žádostí lze provést těmito způsoby:
- Zasláním do datové schránky školy (ID schránky je y3ji73q, zákonný zástupce musí mít datovou schránku jako fyzická osoba).
- Zasláním vytištěné a podepsané žádosti a dokumentů poštou jako obyčejnou zásilku.
- E-mailem - pouze v případě, že zákonný zástupce má platný uznávaný elektronický podpis, kterým žádost podepíše (nelze jen poslat prostý email).
- Zákonný zástupce může vložit žádost s dalšími dokumenty do poštovní schránky školy – za školou ve dvoře)
- Osobním podáním, a to po telefonické domluvě s ředitelkou školy : 730 892 961
- Pokud by bylo podání učiněno pomocí jiných technických prostředků (např. e-mailem bez uznávaného elektronického podpisu, telefaxem apod.), je nutné jej do 5 dnů ze strany zákonného zástupce potvrdit jedním z výše uvedených způsobů.
V žádostech nezapomeňte uvést kontakt, nejlépe e-mailovou adresu, na kterou Vám obratem pošlu potvrzení o převzetí dokumentů a kód dítěte, pod kterým bude vystupovat. Asi v polovině května bude na webu školy či dveřích vyvěšeno rozhodnutí o přijetí, a to po dobu nejméně 15 dní. Takto jsou zákonní zástupci informováni, že je dítě přijato. Tištěný text se rodičům nevydává. Rozhodnutí vydává ředitel až po skončení zápisů. V případě jakýchkoliv nejasností volejte : 730 892 961
Mgr. Ivana Látalová
2043